Но в цялата тази кризисна вакханалия поне има ликуващи - бързото хранене, което прави бързи пари.
"Нашият сегмент като че ли е най-малко засегнат от кризата", смята мениджърът на "Амрест" Даниела Анева.
"Продажбите определено се увеличават дори и в София. Нараснали са с 30% в сравнение с началото на годината. За ресторанта ни във Варна, който е от година, ръстът е с 50 на сто. Прогнозата ми е, че ще продължат да се увеличават", оценява мениджърът на "Събуей" за България Иван Тодоров.
"Икономическата криза е фактор, който влияе върху бизнеса, върху потреблението и плановете за развитие. Но кризата е и възможност за развитие на нови концепции, за които пазарът има потенциал", смятат от фирмата "Самекс", която също има права за България за марката KFC. Именно с възможностите, които дава кризата, от компанията обясняват и решението си да започнат развитието и на рибните ресторанти Nordsee в България, чиито храни са в по-високия ценови сегмент.